TLAK prehab/ rehab

pressZákladní pohybové vzory jako jsou dřep/ tah/ tlak a další jsou v rehabilitaci/ fyzioterapii, ale i v silovém tréninku, opředeny řadou mýtů a chybných instrukcí, proto jsem vytvořil řadu kurzů zaměřených pro tuto oblast založených na propojení sportovní praxe, vědeckých studií a efektivní terapie/nápravy. Tlak prehab/rehab je další kurz z řady převážně praktických, komplexních kurzů na téma základních pohybových vzorů zaměřených na základy tréninku, mechaniku, prevenci / (p)rehabilitaci. V těchto základních vzorech / cvicích se stále provádí celá řada chyb z hlediska instrukcí, nápravy, nastavení a celkového pochopení mechaniky pohybu. Jedná se o praktický seminář určený pro fyzioterapeuty, pohybové specialisty a sportovní trenéry, kteří chtějí lépe porozumět častých chybám v základních cvicích/vzorech praktikovaných ve sportu. Ukážeme a vysvětlíme nejen mnohé chyby, ale i různé varianty tlaků vhodné pro různé potřeby v rámci sportovního výkonu či stabilizace.

 

PROGRAM:

  • Kineziologický rozbor tlaku a mechaniky pohybu v rámci potřeb, svalové činnosti a antropometrických rozdílů.
  • Biomechanika ramenního kloubu a lopatky v souvislostech tlaku / posouzení postury a svalové funkce.
  • Stabilita síly vs core stabilita – Je toto v rozporu či nikoliv?
  • Rozbor jednotlivých možných polohových variant tlakových cviků a praktický12999444_976942535688041_1515193635_o nácvik
  • Praktický rozbor mechaniky pohybu a techniky Benchpressu pro sportovní využití – vysvětlení mechaniky pohybu, techniky a preventivních nácviků pro bezpečí zad a ramen. Je skutečně benchpress nebezpečný pro Vaši přípravu či máte chybné informace?
  • Praktický rozbor a nácvik tlaku pro různé účely s jednoručními činkami a jinou zátěží na lavici, na podlaze, ve stoje atd..
  • Tlak nad hlavu vs horizontální tlak a prevence zranění a výkon pro trénink. Kdy může být Tlak nad hlavu nebezpečný?
  • Kliky na bradlech vs kliky zadní o lavici. Proč je zde riziko a jaká je alternativa či variace cviku.
  • Co znamená optimální klik, jak na něj a proč by i ti, co jsou silní v tlaku měli umět dobrý klik?
  • Jak předcházet problémům s rameny, lokty a zády a jak je následně řešit.
  • Testování a diagnostika možných svalových funkcí či zjištění problémů/ bolesti. Jak poznat, kdy může být tlak destruktivní či kdy je potřeba změnit způsob tréninku.
  • Praktický nácvik nápravných cviků a pohybové přípravy na tlaky
  • Jak přizpůsobit tlak po zranění ramen, zad apod.
  • Nastavení techniky / mechaniky pohybu s respektem k individuálním faktorům sportovce a sportovní přípravy
  • Správné a chybné instrukce
  • Regrese a vhodné doporučení tlaku pro specifické sporty.
  • Otázky / diskuze

 

Datum: 9.4.2017

Čas: 9:00 – 18:00

Místo: Core gym, Rýmařovská 561, Praha 9, (KD Letňanka, 2.patro) www.core-gym.cz

Cena: 2500kč

Lektor: Martin Snášel

Cena zahrnuje:

Manuál

Certifikát o účasti

Praktický nácvik a teoretické informace

 

Přihlášky posílejte na náš email: info@coretraining.cz nejpozději týden před datem semináře

Do přihlášky napište jméno kurzu, jméno a přijmení, adresu a tel..

 

 

 

Přihlášovací formulář na kurz: 

TLAK prehab/ rehab

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Váš telefon

Vaše adresa (ulice, město, PSČ, stát)

Další poznámky