MÝTY A FAKTA MOBILITY A FLEXIBILITY

slider_crossfit-yoga3_galleryTento kurz byl zcela inovován a měl by odpovídat na základní a hlubší otázky kolem pohyblivosti a flexibility, s jejichž odpovědmi se nesetkáte či jsou odpovědi chybné a omezené. Nezodpovězených otázek a mýtů v této oblasti je velmi mnoho:

Proč se nám zkracují svaly a proč se někde zhoršuje pohyblivost? Jaké jsou příčiny toho všeho a co s tím dělat? Jsou přesné úhly a nastavení pro všechny v rámci pohyblivosti či je to rozdílné a jak to posuzovat? Jaké faktory zde hrají roli a jak je můžeme ovlivnit?Máme zkrácené svaly uvolňovat a oslabené posilovat nebo je to jinak? Jak se svaly v rámci slabosti a většího napětí chovají a jak k tomu dochází? Jaké faktory ovlivňují naší mobilitu/pohyblivost a co všechno můžeme dělat špatně? Je protahování dobré pro naši nápravu pohybu a sportovní výkon, co je dobré a jaká jsou pravidla? V tomto semináři bych rád odpověděl na mnohé časté mýty a otázky, které jsou dnes aktuální, tedy především mnohé otázky kolem tématu ztráty zkrácení svalů a omezení mobility/ pohyblivosti, jejich příčin a tedy i následně jaké cesty a aplikace jsou jak vhodné a ověřené dle mých zkušeností, tak především co vše nám potvrzuje či vyvrací věda.

Celý kurz je tedy „evidence based“ ,ale i podepřen mojí dlouholetou diagnostickou, nápravnou a trenérskou praxí.

Program:

– Popis funkce svalů a mechanismus jeho zkracování
– Jednotlivé faktory ovlivňující flexibilitu a mobilitu
– Faktory ovlivňující svalový tonus. Faktory vrozené a získané
– Je sezení skutečně prokleté a ovlivňuje nám to, co je trvzeno?
– Kdy máme používat protahování / strečink a jaký? Proč nepoužívat statický strečink před a po tréninku?
– Čemu se vyvarovat při protahování a kdy může škodit?
– Jak nám síla pohyb ovlivňuje pohyblivost a svalové funkce a jak?
– Kontroverzní otázka zkrácení a oslabení – skutečně oslabené svaly posilovat a zkrácené uvolňovat? Je to správná volba? Otázka zkřížených syndromů a dalších konceptů.
– Struktura vs Funkce / Pohyblivost
– Nervový systém a souvislost se svalovou činností. Jak s tím pracovat?
– Souvislost mobility a stability/ síly
– Pravidla pohyblivosti a síly v pohybu a sportovním tréninku – co je optimální a co může být nebezpečné?
– Souvislosti a strategie a tipy k řešení nápravě
– Možné praktické nácviky a ukázky
– Otázky / diskuze

 

Datum: 27.6.2020

Čas: 9:00 – 16:00

Místo: Silové a pohybové centrum CORE, Rýmařovská 561, Praha 18 – Letňany ( www.corecentrum.cz )

Cena: 2500kč

Lektor: Martin Snášel

Přihlášky posílejte na email: info@coretraining.cz
Skutečná platná přihláška je zaslání platby na náš účet

 

Přihlašovací formulář

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Váš telefon

Vaše adresa (ulice, město, PSČ, stát)

Další poznámky


Nejste robot? Odpovězte prosím: Jak se jmenuje hlavní město ČR?