Mýty a otázky svalového zkrácení, slabosti a mobility

slider_crossfit-yoga3_galleryMáme zkrácené svaly uvolňovat a oslabené posilovat nebo je to jinak? Jak se svaly v rámci slabosti a většího napětí chovají a jak k tomu dochází? Jaké faktory ovlivňují naší mobilitu a jaké naší sílu a co všechno můžeme dělat špatně? Je protahování dobré pro naši nápravu pohybu a sportovní výkon, co je dobré a jaká jsou pravidla? V tomto semináři bych rád odpověděl na mnohé časté mýty a otázky, které jsou dnes aktuální, tedy především mnohé otázky kolem tématu „ zkrácených a oslabených svalů“ a tématu potřebné pohyblivosti.

Program:
– Popis funkce svalů vs flexibilita – pohyb – síla
– Faktory ovlivňující flexibilitu – mobilitu
– Faktory ovlivňující sílu
– Čemu se vyvarovat při protahování aneb kdy může škodit?
– Kontraverzní otázka zkrácení a oslabení – skutečně oslabené svaly posilovat a zkrácené uvolňovat?
– Struktura vs Funkce
– Nervový systém a souvislost se svalovou činností
– Co znamená „Používat pro pohyb správný sval ve správném kloubu ve správný čas“ aIMG_4691 (2) souvislost s mobilitou a stabilitou
– Pravidla pohyblivosti a síly v pohybu a sportovním tréninku – co je optimální a co může být nebezpečné?
– Strategie a tipy k řešení nápravě
– Praktické nácviky a ukázky
– Otázky / diskuze

Datum: 3.6.2017

Čas: 9:00 – 14:00

Místo: Core gym, Rýmařovská 561, Praha 9, (KD Letňanka, 2.patro) www.core-gym.cz

Cena: 1200kč

Lektor: Martin Snášel

Kapacita je max. 20míst
Přihlášky posílejte na email: info@coretraining.cz
Skutečná platná přihláška je zaslání platby na náš účet

 

Přihlašovací formulář

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Váš telefon

Vaše adresa (ulice, město, PSČ, stát)

Další poznámky